2018 Peugeot 308 SW II (Phase II, 2017) 1.5 BlueHDi (130 Hp) Automatic | Specificații
Body type | Station wagon (estate) |
Brand | Peugeot |
Doors | 5 |
End of production | September, 2021 year |
Generation | 308 SW II (Phase II, 2017) |
Model | 308 |
Modification (Engine) | 1.5 BlueHDi (130 Hp) Automatic |
Powertrain Architecture | Internal Combustion engine |
Seats | 5 |
Start of production | 2018 year |
Performance specs
Acceleration 0 - 100 km/h | 9.7 sec |
Acceleration 0 - 60 mph | 9.2 sec |
Acceleration 0 - 62 mph | 9.7 sec |
CO2 emissions | 94-103 g/km |
Fuel Type | Diesel |
Maximum speed | 205 km/h |
Weight-to-power ratio | 10.1 kg/Hp, 98.6 Hp/tonne |
Weight-to-torque ratio | 4.4 kg/Nm, 227.4 Nm/tonne |
Space, Volume and weights
AdBlue tank | 17 l |
Fuel tank capacity | 53 l |
Kerb Weight | 1319 kg |
Max load | 571 kg |
Max. roof load | 80 kg |
Max. weight | 1890 kg |
Permitted towbar download | 71 kg |
Permitted trailer load with brakes (12%) | 1300 kg |
Permitted trailer load without brakes | 680 kg |
Trunk (boot) space - maximum | 1660 l |
Trunk (boot) space - minimum | 610 l |
Drivetrain, brakes and suspension specs
Assisting systems | ABS (Anti-lock braking system) |
Drive wheel | Front wheel drive |
Drivetrain Architecture | The Internal combustion engine (ICE) drives the front wheels of the vehicle. |
Front brakes | Disc |
Front suspension | Independent type McPherson |
Number of gears and type of gearbox | 8 gears, automatic transmission |
Power steering | Electric Steering |
Rear brakes | Disc |
Rear suspension | Semi-independent, coil spring, Torsion |
Steering type | Steering rack and pinion |
Tires size | 225/45 R17; 225/40 R18 |
Wheel rims size | 17; 18 |
Engine specs
Engine Model/Code | YHZ DV5RC |
Engine aspiration | Turbocharger, Intercooler |
Engine configuration | Inline |
Engine displacement | 1499 cm3 |
Engine layout | Front, Transverse |
Engine oil capacity | 4 l |
Fuel injection system | Diesel Commonrail |
Number of cylinders | 4 |
Power | 130 Hp @ 3750 rpm. |
Power per litre | 86.7 Hp/l |
Torque | 300 Nm @ 1750 rpm. |
Dimensions
Front overhang | 863 mm |
Front track | 1551 mm |
Height | 1472 mm |
Length | 4585 mm |
Minimum turning circle (turning diameter) | 10.4 m |
Rear (Back) track | 1546 mm |
Rear overhang | 992 mm |
Wheelbase | 2730 mm |
Width | 1563 mm |
Width including mirrors | 2043 mm |
Width with mirrors folded | 1863 mm |
Întrebări frecvente
Iată răspunsuri la unele întrebări comune
Numărul VIN, cunoscut și sub denumirea de cod VIN, este numărul de identificare al vehiculului. VIN este o abreviere a termenului în limba engleză "Vehicle Identification Number". Numărul VIN este un set unic de 17 caractere atribuit de producătorii de automobile tuturor vehiculelor pe care le produc. Codul VIN poate fi găsit pe diferite părți ale caroseriei mașinii sau în documentele de înregistrare.
În raportul vehiculului CarVertical, veți găsi cele mai importante informații despre vehicul care vă vor permite să evaluați starea acestuia. În raport, veți găsi informații precum kilometrajul vehiculului, date despre accidente, țările înregistrărilor anterioare, înregistrări din bazele de date ale mașinilor căutate și multe alte informații utile.
Rapoartele CarVertical sunt disponibile imediat sau pot dura câteva minute. Serviciul este disponibil 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, rapoartele sunt generate automat. În principiu, durează cât durează procesarea plății - cu cât banii ajung mai repede în contul CarVertical, cu atât veți primi mai repede un raport.
În primul rând, CarVertical este în general primul furnizor mondial de rapoarte de istoric VIN prin codul mașinii, primind unele dintre date în timp real direct de la mașină. Informațiile obținute în acest fel sunt cele mai actualizate, motiv pentru care sunt atât de operative. În plus, CarVertical folosește tehnologia Blockchain, astfel încât datele disponibile pentru CarVertical sunt autentice și reale.
Informațiile despre mașini sunt obținute din multe surse, inclusiv service-uri auto, registre naționale ale diferitelor țări, companii de asigurări, parcări auto „conectate”, și așa mai departe.