2011 Peugeot 308 CC I (Phase II, 2011) 2.0 HDI (165 Hp) FAP Automatic | Specificații
Acceleration 0 - 100 km/h | 10.3 sec |
Acceleration 0 - 60 mph | 9.8 sec |
Acceleration 0 - 62 mph | 10.3 sec |
Emission standard | Euro 5 |
Fuel Type | Diesel |
Fuel consumption (economy) - combined | 6.6 l/100 km |
Fuel consumption (economy) - extra urban | 5.4 l/100 km |
Fuel consumption (economy) - urban | 8.7 l/100 km |
Maximum speed | 202 km/h |
Weight-to-power ratio | 9.8 kg/Hp, 101.5 Hp/tonne |
Weight-to-torque ratio | 4.8 kg/Nm, 209.2 Nm/tonne |
Dimensions
Height | 1426 mm |
Length | 4440 mm |
Wheelbase | 2605 mm |
Width | 1872 mm |
General information
Body type | Coupe - Cabriolet |
Brand | Peugeot |
Doors | 2 |
End of production | 2012 year |
Generation | 308 CC I (Phase II, 2011) |
Model | 308 |
Modification (Engine) | 2.0 HDI (165 Hp) FAP Automatic |
Powertrain Architecture | Internal Combustion engine |
Seats | 4 |
Start of production | 2011 year |
Engine specs
Coolant | 8.05 l |
Engine Model/Code | RHH DW10CTED4 |
Engine aspiration | Turbocharger, Intercooler |
Engine configuration | Inline |
Engine displacement | 1997 cm3 |
Engine layout | Front, Transverse |
Engine oil capacity | 5 l |
Engine systems | Particulate filter |
Fuel injection system | Diesel Commonrail |
Number of cylinders | 4 |
Number of valves per cylinder | 4 |
Power | 165 Hp @ 3750 rpm. |
Power per litre | 82.6 Hp/l |
Torque | 340 Nm @ 2000 rpm. |
Space, Volume and weights
Fuel tank capacity | 60 l |
Kerb Weight | 1625 kg |
Max load | 425 kg |
Max. weight | 2050 kg |
Trunk (boot) space - maximum | 403 l |
Trunk (boot) space - minimum | 226 l |
Drivetrain, brakes and suspension specs
Assisting systems | ABS (Anti-lock braking system) |
Drive wheel | Front wheel drive |
Drivetrain Architecture | The Internal combustion engine (ICE) drives the front wheels of the vehicle. |
Front brakes | Ventilated discs |
Front suspension | Independent, type McPherson with coil spring and anti-roll bar |
Number of gears and type of gearbox | 6 gears, automatic transmission |
Rear brakes | Disc |
Rear suspension | Torsion |
Steering type | Steering rack and pinion |
Tires size | 225/45 R17; 225/40 R18 |
Întrebări frecvente
Iată răspunsuri la unele întrebări comune
Numărul VIN, cunoscut și sub denumirea de cod VIN, este numărul de identificare al vehiculului. VIN este o abreviere a termenului în limba engleză "Vehicle Identification Number". Numărul VIN este un set unic de 17 caractere atribuit de producătorii de automobile tuturor vehiculelor pe care le produc. Codul VIN poate fi găsit pe diferite părți ale caroseriei mașinii sau în documentele de înregistrare.
În raportul vehiculului CarVertical, veți găsi cele mai importante informații despre vehicul care vă vor permite să evaluați starea acestuia. În raport, veți găsi informații precum kilometrajul vehiculului, date despre accidente, țările înregistrărilor anterioare, înregistrări din bazele de date ale mașinilor căutate și multe alte informații utile.
Rapoartele CarVertical sunt disponibile imediat sau pot dura câteva minute. Serviciul este disponibil 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, rapoartele sunt generate automat. În principiu, durează cât durează procesarea plății - cu cât banii ajung mai repede în contul CarVertical, cu atât veți primi mai repede un raport.
În primul rând, CarVertical este în general primul furnizor mondial de rapoarte de istoric VIN prin codul mașinii, primind unele dintre date în timp real direct de la mașină. Informațiile obținute în acest fel sunt cele mai actualizate, motiv pentru care sunt atât de operative. În plus, CarVertical folosește tehnologia Blockchain, astfel încât datele disponibile pentru CarVertical sunt autentice și reale.
Informațiile despre mașini sunt obținute din multe surse, inclusiv service-uri auto, registre naționale ale diferitelor țări, companii de asigurări, parcări auto „conectate”, și așa mai departe.