2009 Peugeot 207 CC (facelift 2009) 1.6 THP (150 Hp) | Specificații
Acceleration 0 - 100 km/h | 8.6 sec |
Acceleration 0 - 60 mph | 8.2 sec |
Acceleration 0 - 62 mph | 8.6 sec |
CO2 emissions | 171 g/km |
Emission standard | Euro 4 |
Fuel Type | Petrol (Gasoline) |
Fuel consumption (economy) - combined | 7.2 l/100 km |
Fuel consumption (economy) - extra urban | 5.8 l/100 km |
Fuel consumption (economy) - urban | 9.6 l/100 km |
Maximum speed | 210 km/h |
Weight-to-power ratio | 9.4 kg/Hp, 106.4 Hp/tonne |
Weight-to-torque ratio | 5.9 kg/Nm, 170.2 Nm/tonne |
Space, Volume and weights
Fuel tank capacity | 50 l |
Kerb Weight | 1410 kg |
Max load | 350 kg |
Max. weight | 1760 kg |
Permitted trailer load with brakes (12%) | 1060 kg |
Permitted trailer load without brakes | 600 kg |
Trunk (boot) space - maximum | 370 l |
Trunk (boot) space - minimum | 145 l |
General information
Body type | Coupe - Cabriolet |
Brand | Peugeot |
Doors | 2 |
End of production | 2009 year |
Generation | 207 CC (facelift 2009) |
Model | 207 |
Modification (Engine) | 1.6 THP (150 Hp) |
Powertrain Architecture | Internal Combustion engine |
Seats | 4 |
Start of production | 2009 year |
Engine specs
Compression ratio | 10.5 |
Coolant | 5.3 l |
Cylinder Bore | 77 mm |
Engine Model/Code | 5FX EP6DT |
Engine aspiration | Turbocharger, Intercooler |
Engine configuration | Inline |
Engine displacement | 1598 cm3 |
Engine layout | Front, Transverse |
Engine oil capacity | 4.25 l |
Fuel injection system | Direct injection |
Number of cylinders | 4 |
Number of valves per cylinder | 4 |
Piston Stroke | 85.8 mm |
Power | 150 Hp @ 6000 rpm. |
Power per litre | 93.9 Hp/l |
Torque | 240 Nm @ 1400-3500 rpm. |
Valvetrain | DOHC-VVT |
Dimensions
Drag coefficient (Cd) | 0.31 |
Front track | 1469 mm |
Height | 1393 mm |
Length | 4044 mm |
Minimum turning circle (turning diameter) | 11.0 m |
Rear (Back) track | 1470 mm |
Wheelbase | 2540 mm |
Width | 1748 mm |
Width including mirrors | 1972 mm |
Width with mirrors folded | 1818 mm |
Drivetrain, brakes and suspension specs
Assisting systems | ABS (Anti-lock braking system) |
Drive wheel | Front wheel drive |
Drivetrain Architecture | The Internal combustion engine (ICE) drives the front wheels of the vehicle. |
Front brakes | Ventilated discs |
Front suspension | Independent type McPherson |
Number of gears and type of gearbox | 5 gears, manual transmission |
Rear brakes | Disc |
Rear suspension | Semi-independent, coil spring |
Steering type | Steering rack and pinion |
Tires size | 205/45 R17 |
Wheel rims size | 17 |
Întrebări frecvente
Iată răspunsuri la unele întrebări comune
Numărul VIN, cunoscut și sub denumirea de cod VIN, este numărul de identificare al vehiculului. VIN este o abreviere a termenului în limba engleză "Vehicle Identification Number". Numărul VIN este un set unic de 17 caractere atribuit de producătorii de automobile tuturor vehiculelor pe care le produc. Codul VIN poate fi găsit pe diferite părți ale caroseriei mașinii sau în documentele de înregistrare.
În raportul vehiculului CarVertical, veți găsi cele mai importante informații despre vehicul care vă vor permite să evaluați starea acestuia. În raport, veți găsi informații precum kilometrajul vehiculului, date despre accidente, țările înregistrărilor anterioare, înregistrări din bazele de date ale mașinilor căutate și multe alte informații utile.
Rapoartele CarVertical sunt disponibile imediat sau pot dura câteva minute. Serviciul este disponibil 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, rapoartele sunt generate automat. În principiu, durează cât durează procesarea plății - cu cât banii ajung mai repede în contul CarVertical, cu atât veți primi mai repede un raport.
În primul rând, CarVertical este în general primul furnizor mondial de rapoarte de istoric VIN prin codul mașinii, primind unele dintre date în timp real direct de la mașină. Informațiile obținute în acest fel sunt cele mai actualizate, motiv pentru care sunt atât de operative. În plus, CarVertical folosește tehnologia Blockchain, astfel încât datele disponibile pentru CarVertical sunt autentice și reale.
Informațiile despre mașini sunt obținute din multe surse, inclusiv service-uri auto, registre naționale ale diferitelor țări, companii de asigurări, parcări auto „conectate”, și așa mai departe.